neljapäev, 22. aprill 2010

Sirelililla ja sinisetriibuline.

Mulle tundub, et leidsin sellised "ussikeed" mis mulle tõeliselt meeldivad :)

Meeldib neid teha, ja kaunistada ja meeldivad ka siis, kui valmis said
Ei meeldi see, et pildi värv pole päris nii hea, kui tegelikult.


Kee sai piisavalt pikk. Mõnus. Kaunistus on tehtud 10 helme laiuselt peyote tehnikas torukese peale, Idee oli, et see kaunistus liigub, aga ma suutsin selle kaunistusega kuidagi paigale sundida. :)

Teine tuli niidile, mille mustrikord on peenike valge, laiem helesinine, peenike tumesinine, laiem helesinine ja taas peenike valge. Ja nii kordab.
Tavaliselt heegelniitides sellist mõnusat edasi-tagasi kordust pole. On üks värv, teine värv kolmas värv ja taas esimene värv....



Vat selliseid teen veelgi. Tõeliselt need, mis mulle meeldivad
Mitte et varasemad ei meeldiks, aga ikkagi... need on, ON, mõnusamad :)


Ja veel, ma ei tea, miks on blogi IE-ga vaadates valge.
Mozilla näitab taustapilti küll.

2 kommentaari:

  1. Nii mõnusad ja kutsuvad on nende uute keede kaunistused ... lausa kutsuvad: "Pane mind kaela!"

    VastaKustuta
  2. jaaa, need ON mõnusamad :)
    need kaunistused teevad asjad edevamaks ja ilusamaks

    VastaKustuta