laupäev, 8. mai 2010

Pisiasju teen

Kuigi ma otsin jätkuvalt hulkuma läinud käsitöötahest, siis veidi ma ikka miskit teen, et seda tahet tagasi meelitada.
Noh sellist, mitte suurt, mitte kindlat, aga seda, mida nii pisitasa annab nokkida,

Kunagi ammu tegin punase paela , ja siis musta olen ka teinud.... ning mingi kirju oli ka.
Need olid tehtud siidinöörile, mida oli algselt 2m

Seekord võtsin siis kaht tooni paela , kumbagi 2,5 m ja alles jäi ainult tibakene, mis otstest juba pintsliks kiskus.
Oleks ma siis veidi paela ostas mõelnud, et lillasid pärlitoone mul kodus just eriti lahkelt pole...
No kes siis käsitööpoes mõtleb, eksju!
Käsitööpoes EI mõelda, tavaliselt!

Aga oligi vahva, kodus sobrasin igasugu karpides ja niimoodi punt pundi haaval see kasvas.

Tegelikult oli mul ka kogu selle jandi juures veel üks mõte,
et aitab !! müün suure osa helmestaffi ära...

Aga.... see oleks vajanud sorteerimist. Sorteerimistahe on aga koos käsitöötegemise tahtega jooksu pannud. Seega ladusin karbid tagasi ja ... eks mõni teine päev vaatan ja mõtlen edasi.

Seekordne päris pael siis

helmepundid lähemalt
Otsatutsakad

Ja kaelas käib ta nagu sall, niimoodi või teistmoodi, reeglit pole. Kui kaela panna ei meeldi, võib ka edevalt pükste/seeliku vööaasadest läbi pista.



Lisaks tegin nüüd õhtul kahed kõrvarõngad. Telekat vaadates ja lootes, et äkki käsitöö tegemise meeleolu tuleb.

Kõrvakad siis nendele, kellele meeldib metall..

.... aga roosast ka loobuda ei raatsi
Käsitsi valmistatud helmestega.
ma ise neid helmeid ei tee, kuigi see oleks asi, mis huvitaks. Ma tegin traadipöörded küll ise siia otsa.


Ükspäev kingiti mulle poolik muna. Igavesti vahva ju .
Tegelikult pidi see olema kitsepiima seep. Kuju on igati märkimisväärne :)



Õmblemisega pole ma ikka midagi teinud. Kui homme on selline ilm, et suvilasse minna pole mõtet, siis ma võtan õmblemistöö vähemalt päevavalgele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar