kolmapäev, 26. mai 2010

Teokabid

Iga asi saab alguse kaugelt, ja esmalt pole sugugi lõpptulemusega seotud.

Peale tööd põikasime suvilasse. Seal oleks tegelikult jube mõnus olla, kui ainult....
Noh, koha peal seal seista ei andnud - Sääsed ju, tuli olla liikumises.

Vaatasin, rabarberid. meil sai alles üks niru põõsake sügisel ümber istutatud, ja kuidagi niru ja lahja on. Jalutasin siis tädi suvilakrundile, et sealt mõni vars kahmata.

Saigi, kuna meenus, et vabalt peaks üks apelsin kodus olema, siis teen kisselli, Kooki täna ette ei võtnud.

Asjaga edasi.
Kodus rabarber puhastatud, ja potis, apelsin ka.
Vaja tärklist. Tean, et kapis on. Oligi, aga enne, kui vajaliku asjani jõudsin, kohtasin teel karbitäit teokarpe, selliseid suuri, millest osa on mul akvaariumi põhjas.

Ja ideesädemeke lendas (või olin ma seda juba kunagi kuskil näinud, no ma ei tea. Sel hetkel aga otsisin paaniliselt ühesuuruseid karpe. Saingi, ja need on üsna suured

Vahepeal sai sujuvalt kissell valmis, hea, et ei ununenud põhitegemine.
Või siis kumb on põhitegemine :P

Mind tabas aga hirmus tegutsemistahe. Toekarbid on, aga kuidas neid kasutada. Ok auk. Mul on selleks kena tööriist olemas. Otsa 1,5 puur ja .... puurin, ja puurin, ja puurin ja...... mitte mõhkugi!
Jummel, kui kõva see karp on.
Siis tekkis juba hasart. Võtsin pehme penoplasti alla ja surusin kindlalt, mitte liiga tugevalt..... ja hakkaski pisitasa auk tekkima.
Lõpuks, siis, kui puuri ots oli juba puurimisest kuum, tekkis auk.

Teisega sain ka hakkama, siis vahetasin puuri suurema vastu ja uuesti, et saaks selle kribu augu suuremaks.

Uskumatu, kui raske on teokarpidesse auke teha.

valmis said siis sellised korjekarbid.
toekad, aga huvitavad

Mõtlesin just, et suvilast saaks kindlasti tuhat kohaliku tähtsusega teokarpi, aga ma pole kindel, kas ma tahan neid puhastada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar