kolmapäev, 30. juuni 2010

Üks päevake.


Käisin Tartus. Lihtsalt niisama. Ei käinud jala, Helikene küll arvas nii, sest samme kogunes üle 15000
See sammumine/jalutame kesklinnas tekitab lihtsalt neid sammuklõpse.

Teate, kui mõnus on Abakanis sobrada, mõtelda unistada, koostada mõtteis igasugu vingeid asju. Näppida kangaid. Ostma ei pea, aga keegi ei oota sinu mõtete järel ja auto pole ka tasuliselt ära pargitud, et kiire-kiire-kiire...

Mingil ajal ostsin turult tillukese karbitäie maasikaid ja istusin Emajõe kaldal olevale pingile. Ma sain pingi ilma igasugu veidrikega naabruses (loe: need, kes tühja taara pärast kisuvad ja sinu joogipudelit kullisilmil jälgivad, kuhu sa selle ometi tühjana pistad...)

Kohe ilmus mu ette 2 varblaseklutti, piireldes, äkki, see, mis ma näksin sobib ka neile .
Ei kõlvanud, ega ma ei pakkunudki, aga arvan, et need ootasid pigem saiapudinaid.

Mingi hetk ehmatas mind päris kõva krigin-krägin, nagu sõidaks roostes vagun meetrikest maad...

Ei olnud vagun, aga no peaaegu, see oli Pläsku (või mis maja see on) küljes rippuvad/kõlkuvad aknapesumehed

Näete, seal ülevalt teise korruse küljes.

Jõeäärse trepiastme peale oli ka soojenema palju viidikaid kogunenud. Natuke suuremad oli trepiastme võrra madalamal ja veel suuremad välgutasid vaid oma hõbedasi külgi veel sügavamal.


Edasi sain proovikatsetuse.
Käekee näol
Muidugi oli teada värv - selline heledam sinine või pruun
Pruun jäi kõrvale, sest pruuni on näpuotsatäis ja mitte läbipaistvaid polegi.
Kohalikust poest sain sinised läbipaistmatud seemnekad. Ainuke sinine toon, mis oli.
Lasksin käiku ka helmesegu karbi - need India omad, ja toppisin vahele hõbetoonilisi vidinaid ja siis aaaaaaaa...... ma ju ei küsinud, kas helmed peavad kõik samasugused olema. Kujul polnud tähtsust, aga äkki kõik kandilised, või ümarad või biconed??


Hah, see siis ongi katse,
kuna siit saab igatahes asju küljest ära võtta ja üht-teist külge toppida.

Helmeste välimistesse otstesse tahtsin küll pisikesed otsad teha, aga need helmed panid sealt plehku.
Keerasin siis imetillukesed, 4,5-5 mm traatiotsa kasutades aasad.
Ma ei ütle, et mu tööd alati ülikorralikud oleksid, aga ma püüdlen selle poole. Lihtsalt nägin kõrvarõngaid , mille iga aas oli erineva suurusega poolkandiline...

1 kommentaar:

  1. Nojah, Helike kipub üldse palju arvama :)))
    Su puhkus ju täitsa asjalik- reisid ja puha. Käekee on kena (nagu kõik sinised asjad).

    VastaKustuta