kolmapäev, 28. juuli 2010

Mütsike.

Mütsi tegemist plaanisin ammu. Selliseid pisikesi, nunnusid.
Tegelikult on mul üks heleroheline, heegeldatud ka valmis, aga.... ah, nojah.

Hoopiski varem lasksin Renal tellida endale Ebay-st varsad, palju pundis ja ringsed ja 20 cm pikkused . Täpselt nagu mütsitegemiseks loodud. Ei mingit jahmimist 5-e vardaga, ega ülipika ringvarda tamiili kiskumist. Mõnus. Seega proovisin.
Minni käest sain teavet, mitu silma oleks sobilik, ja muster olgu lihtne, nagu vausaba. Nii ta läks
Pidi vedasin siia mujalt, seepärast selline suurem.

Kuna ma pole varem mütsikesi kudunud, siis see selline algeline sai, ma mõtlen lõpetamise asja. Aga eks ma õpin :P

Täna käisin Minni juures, rattaga. Ma ei võtnud kudumist kaasa, vaid hoopis tangid ja traadi
seega olid kõige mõnusam teha kõravrõngaid.

Sedasi, palju neid saigi.
Ups teatas Minnile, et meie suurtellimuse pakk on eestis. Vahva.
Alles reedel 23, sai nii tellitud, kui makstud.

1 kommentaar:

  1. Müts on nii armas!
    Kõrvakaid tuleb Sul koguaeg uusi juurde, innustab mindki tange ja traati haarama! ;)

    VastaKustuta