reede, 2. juuli 2010

Palju pisikesi asju

On nüüd sel aastal mitu laata ja käimisi ja pakkumisi olnud, igatahes kõrvarõnga alus on sujuvalt hõredaks jäänud.
Homme oleme Põltsamaal, seega tegin pisut...
Esmalt üks raamitäis...
Siis teine ...
Siis lillad puntrad...

Siis läbipaistvad puntrad ja veel mõni pisiasi.. Pealegi on mõnda kõrvarõnga paari mitu, neid ju polnud vaja topelt pildistada....

ja järsku oli mul tunne, et ma ei taha täna enam ühtki ümarat aasa keerata, ma ei taha nähagi lõiketange ega ümarotstange... Täiega sai kõrini, Huvitav.... miks?

Aga piduritange võis, :P Sellised mõnehelme keed, lihtsad ja kannatavad mitu tükki korraga kaela lükata. Nagu oleks üks aga on hoopis kolm.

Ja juba mõned päevad tagasi tehtud kaelakee, Klaaspärlid ja teokarbi... misasjad, kihvakujud? või suled või lihtsalt latakad..?

Sellne hea lilla toon.

Homme siis Põltsamaa Lossipäev. Kuskil lossihoovis. Ma olen vabalt 10x Põltsamaal käinud. Täpselt ma sellest linnast ei tea midagi, veel vähem lossihoovist. Eks, ma homme koha üles leian. Arvatavasti kannatab seal risti rästi sõita. Lossihoov peaks ühel hetkel ikka meie teele jääma :P :).
Kes kohtab ja tunneb ära, astugu ligi :)

2 kommentaari:

  1. Ehk kohtumegi!;)
    Kui Tlna poolt esimesest sissesõidust Põltsamaale sisse sõidad, siis lossist mööda sõita ei anna.... minu teada :P :D
    /Pandamõmmi/

    VastaKustuta
  2. Mõnusalt palju ilusaid ehteid! Ma olen homme Kuressaare lossipäevade laadal, aga nii palju ehteid ma ei ole teha jõudnud! :)

    VastaKustuta