esmaspäev, 30. august 2010

Hommikuteod

Selle hooaja esimene Terevisioon. Hommikul.
Mina kolisin oma vidinatega kööki. Jupp jupi järel tassisin vajalikke vidinaid köögilauale, selle asemel et teinuks tööd elutoas, kus niikuinii mu asjad on käepärast kohe enda kõrval. Ja telekas skamamoodi. Aga ei, sest kööki paistis päike ja elutuba tundus selle kõrval lausa pime.
Siis vaadates Terevisiooni, ja siis oli miski saade veel, aga ma läksin teisele kanalile, Sealt teiselt see miski sai otsa ja uuesti sujuvalt ETV kordusterevisioonile.
Põhiline, et oleks saade, kus ei pea ekraani jälgima ja saab tööd teha. Filme ju ei vaata, õigemini lugeda on kehv samal ajal.

Esmalt selline helesinine


Järgmisena sain mustad helmed.
Ja kolmandaks vedasin kohale suurema karbi, kus seemnekate jäägid. Just need, mis tibakesed on miskist lükkimisest jäänud, ja kui veel on segamini, siis ei hakka ma neid terakesi ükshaavalt värvide kaupa sortima. Sellest siis saab koostada vahva segu.

Neist siis mõnede käsitsivalmistatud helmeste kaasabil kirev kee
Kõik kolm on tegtud helmetrossil, peenikesel, 0,35. Samas võiks mõni tross olla ka peenem. Nagunii on olemas, aga mul pole. Lihtsalt oleks samal ajal kindel, ja poleks väga jäik. Niidiga tehtud kaelakeed olen viimasel ajal ümber lükkinud just trossile. Klaashelmes närib selle niidi lihtsalt läbi. Olgu siis nii hea helmeniit, kui tahes. Ei, no mõni kee on alles ka, kõik sõltub ju helmest. Seepärast ma näiteks murtud otstega torukesi niidile ei ajagi. Ikka trossile.

1 kommentaar: