neljapäev, 4. november 2010

Barett

Valmis DROPS-i mustrite kogumikust barett
Muster siin . Jama selles, et hoidsin täpselt mustritihedust. Valisin kaua lõnga, õiget mul polnud, tellida kah nagu ei soovinud ja valituks sai lõng Kristall, MadameTricote sarjast. Ausalt, ma ei tea, mis lõng see on, aga ostetud sai see kunagi Ülemiste Käsitöömaailmast. Näeb välja nagu Merinos Extra, aga tokis juba keritud kahekordselt. Sinna kõrvale panin jooksma imepeene mohääri, nagu see on Pukas, või Kids. Kuna sellel enam lõngavööd pole, siis pole ka kindel, kumb neist.


Natuke panin siiki arvestusega mööda, või siis sellega, mis mulle sobiks. Müts on minu jaoks kas liiga vähe lohmakas, või siis kitsa mütsi jaoks liiga lai.

Aga muster on muidugi imearmas, ja ilus ja igati lihtne kududa.

Hetkel ei tea veel, mis ma sellega nüüd teen. Kandma ma seda kohe ei oska hakata. Tahaks sellist küll, aga pean siia miski muu asja välja mõtlema. Samas algsed silmused, seega peaümbermõõt on õiged
Kui siia nüüd kuidagi suuremat laiendust rakendada ja mustrit muuta, siis võiks midagi ehk muuta, aga see oleks juba teine muster ja teine müts.

Ühe jahedama suve, või siis soojema kevade/sügise mütsikese sain ka valmis (põhiliselt seepärast, et mul oli selle all olevaid vardaid vaja.

Lõng on Punto Fancy Color

Kasutatud sai peaaegu terve tokk. Peaaegu seepärast, et alles jäi umbes meeter lõnga. Samas mitte väike lastemüts, vaid nii 55-56 cm peaümbermõõdule.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar