teisipäev, 24. jaanuar 2012

Heegeldused mobiilile.

Olen juba mitu korda vaadanud Tsunaami heegeldatud mobiilikotte.
Ta on ka korraliku õppematerjali selle kohta teinud, aga otseslt asja tegemist näinud polnud, no miski tarkusetera jäi puudu.

Sel laupäeval siis nägin otseselt. Heegeldada ma mõistan, Heegelussi ju ikka on teha saadud. Heegelvõte on teine ja kuna see ussitegemine nii käpas, siis harutada tuli mitu korda. Näiteks terve ring, kui vale võttega heegeldatud helme kohale jõuad. Ussi juures lihtne 5-6-7 silma tagasi, aga nüüd... umbes 60 (täpselt ei lugenudki).

Seega, alustatud siis pühapäeval ja lõpetatud esmaspäeva õhtul. Ma lihtsalt tahtsin seda valmis saada.
Muster kolme erineva helmejäägi vabakäesegu
Siinjuures näengi head kasutust helmejääkidele.


Eelnevalt helmeid ära ei kaalunud, ja lõpus lükkisin veel kolme rea jagu teisest otsast niidile juurde. Aga peale valmimist on tal kogukaal 47,9 gr.

Tehtud on ta siis minu telefoni järgi, ehk siis keskmine nutikas

Kuna niit oli kerge värviüleminekuga, jäi sisemine pool selline, triibuline, aga see-eest väga pehme, ei ühtegi helmekest ei kriibi.
Koenäide lähedalt
Ja kaugemalt, üldvaade
Nagu öelda, mustri tegemiseks pean veel arenema, aga tegelikult meeldib mulle see vabakäesegumuster. Teen ühe sellise veel, kuna seda segu jäi pisut, lisan sinna veel miskit ja... :D

1 kommentaar:

  1. Ilus!
    Heegeldasin endale 2 aastat tagasi sellise ja siiani kasutan igapevaselt. Plaan uus telefon osta, siis tuleb uus teha! ;)

    VastaKustuta