teisipäev, 10. aprill 2012

Kirju-kirju müts.

Tuli motiiviheegelduse tuhin. Selline kohe-tahan-teha.
Siis tuleb teha midagi, mis on väike, sest arvatavasti läheb tuhin varsti üle.

Esimese motiivi, no ma ei mäleta enam millise neist, heegeldasin nelja värviga, ja sealt selgus, et nende värvidega ka jätkan, no niiiväga kirjut ka ei teinud.

Selline siis valminuna, miskit kindlat mustrit polnud, lihtsalt nii, kuis "torust" tuli.

Algus siis motiivid, 6tk, need ringiks kokku ja siis peanupu poolset osa nuputama. Seda viimast kahte punast ringi sai umbes 4x harutatud ja taas heegeldatud., Kui siis see nupupool valin, jätkasin alumiseäärega.
Tegelikult selline lõbus ja kelmikas suvemüts.

Järgmisena katsetan nende Aafrika õitega.
Ma teadsin, et mingid kirjud õied olid, aga mis nimi.... vat ei meenunud, kuis otsida, teadsin, et kui kirjud siis oli see nimetus miski kirjude-riiete maa. Otsisin nii indiaani, kui brasiilia ja Venezuela ja Botsvana ja Liibüa..... aga no ei tulnud selle peale, et see lilleks lihtlabaselt Aafrika lill on.
Ega ma ise ei tulnudki, aga abiks oli kiir-reageerimis-rühm ühes isikus, ehk siis Helikene


Mingi aeg tagasi hädaldasin, et satsisall ei edene. NO ma sain ta siis valmis, ausalt läks aega ja tahet. Kuna sall sai mitte just liiga pikk, siis jätsin otsas umbes 1,5m lõnga alles, see poleks enam niikuinii pikkust eriti lisanud, ja tegin salli kinniköitmiseks prossi
Selline vägasärav ja vägaläikiv.


Sedasi võib seda isegi kuskil esitleda.

Samas ma lausa ostsin ühe lõngatoki, sihikuga prossideks.
kaks neist nüüd ka valminud.


Pildilt ei paista, aga tegelikult on selle värviliste helmestega prossi keskkoht pisut taotluslikult tsentrist väljas, seega allapoole jääb suurem ja lopsakam osa.

Ja põimitud kee vol2
Tähelepanelikult jälgides ON teine kee ja ON teine pilt
See ka mul siin müüginurgas (paremas veerus ülal link)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar