reede, 2. november 2012

Kaelus kolme öökulliga.

Tegingi öökullikaeluse. Õpetus ringles siin netis....
Kui meenub, kus ma seda kohtasin, siis lisan.  Tegelikult on ringil neid kakulaadseitd tegelasi rohkem, aga silmad vaid kolmel. Nii palju näha pole ka vaja kõiksugu asju. Teised on lihtsalt noored kakud, silmitud.
Tegelikult on lihtsalt nööpe vähe.

Kududa oli mõnus, selline ühe-päeva-töö
Kakud nagu UFO-d 













                                                                        Mingist ammusest ajast on  olemas tutsak Novita Fiesta lõnga. Ei osanud sellega miskit peale hakata. Vormisisn siis selle pikaks salliks. Kaks korda saab vabalt kaela vedada, vahest ka kolm.
Valepatentkude.
(asenduspatent, kuna õiget ei teagi...)









Ja siis ka pusakeelaadne toode. See pole selline ju nagu tavaliselt. Olen tegelenud "tootearendusega" ja minule selline meeldib.
Veidi häirib, et niit oli üleminekuga, seega ei saanud niiöelda puhas toon, aga eks teine kord :)

1 kommentaar:

  1. Kaelus on kena sinine ja sall vahvalt soe-sügiskirju. Mul on aga kahjuks igasuguste kaela ümber käivate esemetega eriline suhe ja üle pea veetavatega veel eriti.
    ´Tootearendus´ meeldib mulle küll. Mulle tundub, et sedaviisi jääb tänu raskuskeskmele kee kenasti hoidma.

    VastaKustuta